Klaaghoek hulpverlenres dokters etc

Welke topics of onderwerpen zou je toegevoegd willen hebben?
Plaats reactie
Kakarakis
Berichten: 236
Lid geworden op: 09-06-2008 13:53

Klaaghoek hulpverlenres dokters etc

Bericht door Kakarakis » 22-04-2009 10:14

Hoi,

Wellicht totaal niet relevant maar voor mij wel. Ik kwam vanmorgen erg close tot het geven van een klap aan de dame die de gehoortest afnam bij Christina. Wat een draak van een figuur zeg. Ze werkt overigens voor Auris. Komt het jullie bekend voor:

- vragen als: is uw dochter wel eens verkouden? :evil:
- niet doorlezen van haar dossier :evil:
- Uitspraken als: uw moet u dochter wel goed vasthouden hoor, zo kan ik het apparaat niet in haar oren krijgen en de test afnemen. Als ik dan opmerk dat ik mijn best doe, maar Christina heel erg sterk is... Ach mevrouw dat zal; wel meevallen, gewoon even stevig vasthouden :evil: :twisted:
- tot 6 x toe zeggen dat de KNO arts de uitslag krijgt, terwijl ik al 6 x zeg dat de Kinderarts de uitslag graag wil hebben, aangezien zij ook de doorverwijzing heeft gedaan :shock:
- vragen of Christina buisjes heeft (staat in haar dossier) en daarna vragen of IK denk dat deze er nog in zitten? Ze heeft ze sinds september vorig jaar.........

Nou ja zo kan ik nog wel even doorgaan maar zit te koken van woede. Heb dat nu pas. Christina was natuurlijk helemaal hysterisch dus die heb ik buiten het gebouw heerlijk gewiegd en vertroeteld en daarna naar het kinderdagverblijf gebracht war ik nog een uurtje met haar heb gespeeld. De leidsters hebben fijn met haar gedanst dus nu is zij weer blij. Alleen ik heb nog rode vlekken van woede, frustratie ect


Is het dus een idee om een klaagrubriek toe te voegen :cry:

lunaatje
Berichten: 320
Lid geworden op: 09-06-2008 13:50

Bericht door lunaatje » 22-04-2009 12:33

goed idee van dit klaaghoekje,want sommigge dokters en verpleegsters die er niet mee vertrouwd zijn doen erg uit de hoogte vind ik,toen luna nog in de neon lag zei een oudere verpleegster zo uit de lucht wist u dat het een mogooltje was ik was juist ne dag bevallen en ik wist niet wat gezegd van de schok johan al zijn haar recht en zei ja en nog iets het is geen mogooltje tis een ds kindje en jij hebt het recht niet om nog dit woord te gebruiken en ze is weggegaan maar heeft later van de hooddienst haar excusus moeten aanbieden en hier ook in belgie kunnen we gratis onze kids laten inenten tegen de nodige ziektes en ze worden gemeten en gewogen en daar is juist dezelfde he die vergelijking met een gewone baby en altijd zo uit de lucht doen alsof ze minder is en iedere keer zo van kan ze al zitten en lopen en spreken !!! :evil: ze weten haar toestand en al he en tis iedere keer dezelfde tis om te ontploffen en ons zeggen hoe we het moeten doen en weten zelf niet hoe ermee om te gaan tis ons vierde kind als ik nu nog niet zou weten wat te doen amaai ze :roll: en iedere keer zeggen we hebben thuisbeleiding en kine en alles staat in de dossiers ook vd de downpoli ze zijn gewoon te lui om alles te lezen niet ware we moeten gaan voor de inentingen maar daarna voerd ze ik ga niet meer gelukkig senneke is er van af ze vraagt iedere keer wanneer hem mee te brenegn maar doe dat niet hij is bang van haar en iedere keer hem zijn fopspeentje afnemen en zeggen dat hiuj daar al te groot voor is alle zij beslist niet he ,ik kan u woede zeeeeeeeeer goed begrijpen ze ge hebt u nog goed gehouden vind ik ik zou weet niet maar verzeker haar op haar plaats hebben gezet maar ja met de kids bij is dat niet altijd gemakkelijk en verandwoord he ,dus meid versta uw woede ze en het doet deugd om dat es van u af te schrijven he :wink:
liefs
daisy mama van luna 18/01/2008

Els
Berichten: 351
Lid geworden op: 19-08-2008 21:33

Bericht door Els » 22-04-2009 21:45

Ik ga niet naar Kind & Gezin, net omdat ik in al die dingen écht geen zin heb! Ik betaal nog liever de kinderarts, die is héél lief en begrijpend en stelt geen idiote vragen.
Wel is er 3 keer een verpleegster van K&G bij ons thuis geweest en 3 keer heb ik dat mens ervan proberen te overtuigen dat 'ons mongooltje' best welkom was, dat wij ons best wel goed en gelukkig voelen,... Maar het was duidelijk dat ze het hare ervan dacht. Kreeg elke keer opnieuw een antwoord in zin van 'jamaar, het is toch wel...'
Hoop dat ik dat mens nu nooit meer moet zien... Bovendien deed ze alsof zij alles wist en was ze duidelijk vergeten dat ze tegen een kinderpsychologe aan het praten was. Wat op zich best wel grappig was...
Mama van Marthe (° 04/11/2008)

lunaatje
Berichten: 320
Lid geworden op: 09-06-2008 13:50

Bericht door lunaatje » 23-04-2009 08:59

ja echt ongelooflijkk dat kind en gezin zelfs in wvl met mijn twee oudste ben ik wel nooit geweest mijn huisdokter deed dit allemaal maar hier wonen we heel landelijk en de huisdokters mogen dat hier zelf niet meer doen zegt men :x vind ik raar als je betaald :lol: maar ja nog een maal volgende maand en ze is er van af tot haar vijf jaar dan gebeurd deze meestal met de school, he we zullen zien ,zal blij zijn dat ik daar niet meer naar toe moet gaan tussen al die andere mams die dan vragen o zo kleintje tis nog niet oud zeker tot ik haar leeftijd zeg en daarbij haar situatie kijken ze dan zo en zeggen ze niets meer wel jammer he ik zit dan daar ze praten dan tegen andere moeders juist ik wij van niets kunnen mee vertellen de wereld is al zo ver vooruit zeggen ze soms maar voor zo'n situaties is de mentaliteit wel zeer stil blijven staan ze :wink:
groeten van daisy mama van luna(18/01/2008

Mam van Jeroen
Berichten: 475
Lid geworden op: 11-09-2008 18:39

Bericht door Mam van Jeroen » 23-04-2009 09:41

Pfff zo naar he al dit soort perikelen. Alsof we al niet genoeg op ons bordje hebben liggen krijg je ook nog het onbegrip of de onnozelheid e.d. erbij. grrrr
JEROEN 19-mei-2008
Ik ben zo trots op mijn ventje!
Afbeelding

Plaats reactie