Enquete kinderen met down op reguliere kinderdagverblijven

ken je een interessant artikel, plaats dat dan hier.
Websites kunnen het daarvoor bestemde topic.
Plaats reactie
Nazife
Berichten: 3
Lid geworden op: 29-04-2014 22:01

Enquete kinderen met down op reguliere kinderdagverblijven

Bericht door Nazife » 29-04-2014 22:14

Beste ouders,

Mij naam is Nazife yilmaz en ik zit in mijn afstudeerjaar van de opleiding pedagogiek op de HU Amersfoort. Voor mijn afstudeerproject maak ik een voorlichting voor leidsters (op een reguliere kinderdagverblijf) over het begeleiden en werken met kinderen met down. Daarnaast maak ik een activiteitenboek waarbij ze door middel van spel, de kinderen kunnen helpen in hun ontwikkeling.

Om het voorlichting zo goed en informatief mogelijk te maken, wilde ik graag ouders betrekken bij het vooronderzoek. Dus wat zijn jullie ervaringen, hoe kijken jullie er tegenaan en hebben julie nog tips. Als jullie de tijd hebben en het willen invullen, zou ik dit erg waarderen. Ik wil namelijk een voorlichting maken waarbij jullie gedachtes, meningen en ideeën wil meenemen. Ik heb een online enquete gemaakt. Dit kunt u vinden op de website van survio, de link zet ik er nog op :)

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Nazife Yilmaz

Nazife
Berichten: 3
Lid geworden op: 29-04-2014 22:01

Bericht door Nazife » 29-04-2014 22:18

Helaas kan ik geen website plaatsen maar het is dan survio .com en dan plak je er meteen het volgende aan vast /survey/d/G1X0A5O6I2O0B5M3S

Plaats reactie