Marthe krijgt een broertje!

alles wat dit met zich meebrengt.
Plaats reactie
Els
Berichten: 351
Lid geworden op: 19-08-2008 21:33

Marthe krijgt een broertje!

Bericht door Els » 13-09-2010 21:39

Hallo allemaal!

Langs deze weg wilde ik jullie laten weten dat Marthe eind maart grote zus wordt. Ik ben net 12 weken ver.
We hebben heel erg lang getwijfeld of we zouden testen of niet en na lang wikken en wegen hebben we toch een vlokkentest gedaan. Die is gelukkig prima verlopen en ook de uitslag was goed. We verwachten een "gezond" zoontje. Al is dat allemaal relatief natuurlijk... Toch gaan we proberen vanaf nu te genieten...

Miranda en Karla, ik vind het heel dubbel om jullie dit nieuws te vertellen... Ik weet dat jullie het ons heel erg gunnen, maar jullie hadden het ook allebei zo heel erg verdiend...
Mama van Marthe (° 04/11/2008)

Karla
Berichten: 273
Lid geworden op: 09-06-2008 17:29

Bericht door Karla » 14-09-2010 07:20

hey Els,

nogmaals proficiat en geniet van jullie geluk!!!!!! het is al super te horen dat alles in orde is met jullie zoontje. ben heel blij voor jullie.

velen vinden het moeilijk om zoiets te vertellen aan mij maar heb er echt geen probleem mee, ik gun het iedereen van harte en het heeft allemaal al een plaatsje gekregen hier. dus maak je daar geen zorgen om bij mij ;)

geniet!!!!!! en hou ons op de hoogte he :d

groetjes karla

Madelief
Site Admin
Berichten: 492
Lid geworden op: 07-06-2008 11:13

Bericht door Madelief » 15-09-2010 12:29

Gefeliciteerd Els! wat heerlijk voor jullie, een gezonden zoon over een halfjaartje!!

Ik zou natuurlijk ook heel graag komen vertellen dat ik bevallen ben van een gezond kindje maar dat is een ander verhaal. Ik gun het je van harte! je hebt genoeg doorstaan!
spannend dat je toch voor de vlokkentest gekozen hebt (zouden wij nooit durven).

Geniet ervan!

Mam van Jeroen
Berichten: 475
Lid geworden op: 11-09-2008 18:39

Bericht door Mam van Jeroen » 25-10-2010 11:16

Wouw Els, wat lees ik nu? Straks een kleintje erbij wat superleuk!!
Gefeliciteerd!!!

De kleine Marthe straks GROTE zus. wouw!!
JEROEN 19-mei-2008
Ik ben zo trots op mijn ventje!
Afbeelding

Els
Berichten: 351
Lid geworden op: 19-08-2008 21:33

Bericht door Els » 29-10-2010 11:17

Even laten weten dat alles hier nog steeds goed loopt!
De laatste echo was goed en nu is het een beetje spannend afwachten wat de 20-weken echo gaat geven. M'n gevoel zegt dat het wel goed zit deze keer, maar toch: het was bij deze echo dat de gyn vorige keer echt wel héél lang naar het hartje keek (en uiteindelijk nog niks zei, tot het 5 weken later niet meer te ontkennen viel dat er wat mis was).
Misselijkheid blijft jammer genoeg ook deze keer aanhouden, maar ja, als het dat maar is, neem ik het er wel bij!

Bij de onthaalmoeder is Marthe heel lief voor het babytje (is ook verzot op haar popje dat ze kriebelt, eten geeft, enz. zooo schattig!), dus hopelijk wordt ze ook een trotse grote zus!
Mama van Marthe (° 04/11/2008)

Madelief
Site Admin
Berichten: 492
Lid geworden op: 07-06-2008 11:13

Bericht door Madelief » 10-02-2011 08:39

Hoi Marthe,

Nog ruim een maand voor je bent uitgerekend! Hoe gaat het met je? voel je je goed? is de misselijkheid over?

Volgens mij ontwikkelt Marthe zich als een trein als ik de berichtjes op FB zo lees... Thirza gaat ook heel goed. alleen haar spraak is nog beduidend weinig.

Wij hebben trouwens net de 20 weken echo (21 wkn) gehad en alles zag er fantastisch uit... ons derde meisje! (voelt extra speciaal dat we Rowan hebben gekregen als oudste jongen ;)

Cindy
Berichten: 17
Lid geworden op: 14-01-2009 00:02

Bericht door Cindy » 10-05-2011 20:18

Els: gefeliciteerd! ik heb al foto's op je website bekeken van je mooie kleine mannetje.

Miranda: hoe verloopt je zwangerschap?

Plaats reactie