Evy krijgt een broertje

alles wat dit met zich meebrengt.
Plaats reactie
Cindy
Berichten: 17
Lid geworden op: 14-01-2009 00:02

Evy krijgt een broertje

Bericht door Cindy » 23-11-2011 20:28

Totaal ongepland, maar niet ongewenst: Evy krijgt een broertje!!
Ik ben inmiddels 24 weken zwanger.

Ik moet eerlijk bekennen dat dit geen zorgeloze zwangerschap is; ik blijf het enorm spannend vinden en de wens om een gezond kindje te krijgen en een normale ontwikkeling mee te maken is erg groot. Vandaar dat we toch de beschikbare testen hebben laten doen; een vruchtwaterpunctie en een GUO (uitgebreide 20weken echo). Alle uitslagen zagen er goed uit en we krijgen een zoontje! Sinds die uitslagen heb ik wel wat meer rust en kan ik wel wat meer genieten van dit wondertje dat groeit in mijn buik. Ik heb er ook een goed gevoel over (dat had ik bij mijn zwangerschap van Evy niet...).

Over 2 weken gaan we een 3D echo laten maken. Ik kan het afentoe haast niet geloven dat er weer een kindje in mij groeit. Maar als ik het dan weer op de echo zie, dan is het een feit. Mijn buik is de laatste maand flink gegroeid en ik voel hem flink goed bewegen.
Ik had niet meer verwacht dat ik dit ooit nog een keer zou mogen meemaken! Maar nu het eenmaal zo is, dan gaan we erook voor. Laten we zeggen dat het het lot is :-)

Madelief
Site Admin
Berichten: 492
Lid geworden op: 07-06-2008 11:13

Bericht door Madelief » 17-12-2011 10:00

k lees nu pas weer wat bij hier.... wat een mooi nieuws!! inmiddels ben je weer zo'n vier weken verder, gaat alles nog goed?
fijn hoor dat Evy een broertje krijgt.

Groetjes van Miranda

Mama van Rowan, Thirza, Elisa* en Hannah-lize

Cindy
Berichten: 17
Lid geworden op: 14-01-2009 00:02

Bericht door Cindy » 29-12-2011 09:51

Alles gaat nog goed; zit nu op 29,5 week. Eergisteren een groeiecho gehad en daarop bleek dat hij al flink boven gemiddeld was (1600gram).
Ik moet wel wat rustiger aan doen, want ik heb al een tijd flink last van harde buiken. Ik werk nu halve dagen. Evy is een schatje, maar ook een hele pittige peuter met een sterke eigen wil, dus toch wel vermoeiend.

Cindy
Berichten: 17
Lid geworden op: 14-01-2009 00:02

Bericht door Cindy » 27-03-2012 21:31

Onze zoon Quinn Ronin Meijers is geboren op 12 maart 2012 via keizersnee. Hij woog 4260 gram en was 52 cm lang. Kerngezond en ontzettend mooi; voor mij was het liefde op het eerste gezicht. :wink:

Grote zus Evy is ook trots en dol-enthousiast, maar we moeten haar wel beetje in de gaten houden, want mevrouw is toch een beetje 'lomp'. En natuurlijk wil ze alle aandacht ook afentoe voor zichzelf. :lol:

Plaats reactie